Wednesday, March 18, 2009

Kenangan Aku & Muzik



hari nie teringin plak nak citer pasal aku & muzik...sebenarnya aku suka dengar semua genre muzik..janji lagu tu sedap di dengar...apapon masa kecik2 dulu aku dibesarkan dengan genre muzik rock 80-an..mmg tangkap leleh!!!..zaman wing (album sejati,bazooka penaka semua aku beli), search, dan sesetangah tu lagu rock jiwang giler mcm Uk's,Allycats,damasutra,zabarjad,spring dan mcm lagi lar..aku pon tak ingat dah..zaman berlalu sematang usia aku..aku mula beralih kpd genre muzik alternatif semasa zaman di U dulu..Nirvana,Foo fighter (kump serpihan nirnava selepas kematian vokalist Curt Cobain),Green Day,dam mcm lagi...kira layan lar...dah masuk zaman keja nie aku tak cenderung sgt mendengar muzik..sbb takder masa sgt..tapi genre muzik yang aku dengar masih lagi bersifat universal..semua lagu layan!!!!...

No comments: