Tuesday, March 17, 2009

First Impression



** cuba tgk betul2...apa yang anda lihat......



Tu dia entry kali nia agak klise...bukan aper saja nak kongsi pasal first Impression atau pandangan pertama ni...ada org kata pandangan pertama tu memberitahu kita atau hint tentang sesuatu perkara..sama ada perkara tu baik atau buruk..ader yg percaya dan ader yang tidak....lebih kurang Don't juge book by its cover lar...jgn nilai berdasarkan luaran...pada pandangan aku..aku percaya jgk first impression nie..tapi aku tak apllly sepenuhnya dlm kehidupan aku..but for basic purposes aku guna ini...nak nilai lebih lagi aku kenal dulu...mcm jgk gambar di atas tu..kalau fusrt time u tgk apa yg u nampak?...tapi setengah org tu nampak benda lain..ini jgk menunjukkan cara kita berfikir....walaupon benda nie nmpak simple tapi ianya memberi gambaran sebenar cara kita berfikir dan bertindak..actually dlm kehidupan nie byk yg kita terlepas pandang benda2 yg simple & kecik mcm nie..walhal kekadang tu inaya memberi impak yang agak besar dlm kehidupan kita...

3 comments:

Anonymous said...

tak nampak la gambar aper...

Unknown said...

Gambar lampu lar..Globe Light...amacam ?

Anonymous said...

Ermm leh jadi pakar motivasi nih