Tuesday, March 17, 2009

Indahnya Ciptaan Allah

 

 

 
Posted by Picasa


Gambar nie aku snap masa balik bercuti di Kelantan...mcm aku ckp entry lepas..sbb dah burnout dgn kerja aku amik cuti seminggu dan lepak di rumah mak mentua aku..sebab the best place aku nak tenangkan fikiran adalah di sini..sebab suasana kampungnya masih fresh,kedinginan yang samapi sum sum tulang....mmg enjoy bercuti kali nie...mmg cool..anak2 aku pon seronok sbb diaorbg dapat main sepuas-puasnya....

Dan pengalaman aku jgk semasa di sini ..aku menyaambut Maulud Rasul di madrasah kat sini..ni la first time aku berpeluang sambut dlm suasana kampung..berselawat..berzanji bersama-sama bebudak pondok kat sini..bacaan budak2 mmg sedap..teringin aku nak belajar...ada jgk jamuan mkn tapi aku cabut awal sbb anak aku meragam...hheheehehh

Gambar di atas aku snap selepas subuh..dok tengah pack barang nak balik penang...gambar pelangi plak aku sempat snap masa balik umah mak aku....entah lar..lately aku inta plak nak amik gambar permaandangan..gambar yang bleh menv=ceritakan pelabagai cerita disebaliknya......

1 comment:

i'm shin... i'm inesen said...

xmo kalah.. nak ado gambo rainbow gak ek