Friday, January 16, 2009

Selamat Tahun Baru...........

waaa..dah masuk bulan January baru nak wish tahun baru..hehhehhe Bley mcm tu?..sebenarnya aku takde mood la nak update blog..so kena peram dulu semangat....tetiba hari nie mai la plak semangat nak update..sampi Mr Ri pon dah nak bg award "Blog Bersawang" kat aku....Mr Ri pon apa kurangnua..blong mmg dah bersawang dan sendu..entah bila lar Mr Ri nak update..dok tinggu2..takde berita jgk...Anyway..Good Bye 2008..Hi..Hi..2009. banyak sangat kenangan pahit manis, kelat sepanjang thn 2008 nie....semua nie menjadikan aku manusia yg lebih matang...hehehhe...aku harap thn 2009 lebih byk sinar yg muncul dlm hidup aku...sinar yg menjanjikan seribu pengharapan....i hope so...pejam celik..blog aku nie dh berusia hampir 2 thn..kejap sngt rasa.....harap blog nie akan terus hidup..mencoretkan perjalanan hidup aku di muka bumi nie.....

No comments: