Monday, December 22, 2008

Unable To Stay....Unwilling To Go....

Waa..entry aku kali nak kongsi masalah....Actually bukan masalah besar pon...sebenarnya aku dapat atwaran kerja dgn UEM dan bertugas di Dubai..Gaji yg di offer tu kira best lar....aku tengah poning sekarang nie...nak pergi ke tak?...dah buat sembayang Istikharah...tapi still tak nampak ape2 lagi...masa utk bagitau keputusan dah hampir tamat...aku dah pertimbangkan banyak faktor..aku senaraikan diatas sekeping kertas dia punya kebaikan & keburukan...still tak dapat jadi kayu pengukur..pening arrhh....isteri aku paling memahami aku..dia bagi pandangan yang tak mengongkong aku..kalau aku pikir itu terbaik bg aku & family..my wife follow jer...

tapi yg masalahnyer adalah aku.....Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....

1 comment:

Ri said...

assalaam 'alaikum wa rahmatullah..

klu su anak beranak dah sepakat terserah pd keputusan abg:

abg gi amik wudu'
lepak mana2 yg tenang sorang2
tutup mata, tenangkan fikiran
bagi salaam penuh kat diri sendiri
kenal2 semula dgn diri
pas tu...

tanya diri sendiri- APA YANG AKU MAU?
insyaAllah, itu lar jwpnnye..