Wednesday, January 21, 2009

Memory lane- Gunung Stong part I

Nie gambar nostalgia gila babs punya...gambar nie pon aku terpaksa cilok dlm facebooks Mie....sori arrr....kalau tak silap aku trip ke gunung stong nie berlaku pada thn 2002..kalau tak silap aku jer..trip entah ape2 nie diketuai oleh Mie, Aku, Jojet & Arip....

So kitaorng bertolak dari KL dgn menaiki ketapi...so perjalanan ke dabong, Kelantan amik masa hmpir 12 jam..punya la boring nak mampos..so nak menghilangkan boring..kami berempat lepak la kat gerabak (yg dekat tandas tu...).kami menyanyi mcm2 lagu..sbb boring sgt...sampi kena marah dengan attendat yg jaga ketapi tuh......karipap, dan macam2 kuih makan pon tak sampai2 lagi...akhirnya sampi jugak...

dipendekkan citer..kami naik perahu ke kaki gunung dabong..kami tak pakai khidmat penunjuk arah..semua nak tunjukk terer..sampai sesat..nasib baik tak masuk gaung....masa panjat gunung utk ke basecamp 1 mmg penat nak mampos..sampai arip pon dh serennder..nasib baik ada jojet & mie bagi semnagnat kat arip....sampai arip keluar ayat drama swasta...aku dh lupa ayat tuh...jojet ingat kot...sambong esok..aku nak balik dh

..model kg dabong.....
....monyet jadian sudah menjelma.........
.....putera bunian yg kena reject dari kayangan tengah dok mandi
...nie la kumpulan asal KRU
Posted by Picasa

No comments: