Friday, January 16, 2009

Trip Kenduri Di Perlis


Pada 26th Disember lepas..aku pergi perlis..ada kenduri opis mate aku..aku pegi naik bas..mcm rombongan cik kiah tuh...kami pi satu opis..tapi gambar hilang lar..saper ntah delete..ini mesti kerja nur dini..yg tinggal gambar nie jer...Rombongan Cik kiah nie bertolak dari opis pkl 8pg...then singgah di R&R Gurun utk sarapan..pastu truss ke tempat kenduri...lambat jgk sampai sbb carik umah tak jumpa..akhirnya tepat pkl 1:15pm baru jumpe umah kenduri..perut mmg dh lapar..makan tu mmg berselera lar..tambah plak menu kenduri masakan kampung..fuhhhh lagi terangkat...abis mkn nasi aku pekena plak bubur kacang....acara yg ditunggu akhirnya tiba jgk..selesai acara melantak di tempat kenduri..pergi shopping kt Padang Besar....actually nie first time aku mai padang besar..kira seronok la shopping..brng pon murah..aku cuma beli 2 helai baju MU..wife aku beli baju 2 helai...then beli teddy kat Nur Dini..kat nawfak lak aku beli lori mainan....lepas trus berangkat balik ke penang....

Actually aku & wife tak shopping le rsgt..bkn aper..cuma masa agak terhad..aku & wife dh plan akan dtg lagi next month..so tunggu...


Permandangan Gunung Jerai dari R&R Gurun

Permandangan sawah padi berdekatan umah pengantin
..Aktiviti wajib......hehhhehe...
..lg aktiviti buang masa....gambar Nur Dini tak nampak lar...
Posted by Picasa

3 comments:

Anonymous said...

Mama & abah dini jer yang posing lelebih nih

Kak Nazura

Ri said...

betul! sokong! setuju!

janganlah disalahkan anak kecil yang tidak tahu apa-apa itu...gitooo! cewahh! hehehe :P ;)

Unknown said...

kepimpinan melalui teladan..heehhhe