Monday, October 10, 2011

Empty Feeling



emmm..Entry kali nie nak letak tepi dulu tips....hari ni melayan perasaan....aku sejak 2 menjak nie motivasi & moralnya amatlah rendah...aku tau sbb apa..kalau aku listkan semua benda alah nie...aku dapati...its back to the roots cause!!!!....tambah2 dah tahu aku akan bertukar...membuatkan diriku semakin tenggelam...

come On!!!!!..Wake Up!!!!!...apa dh jadi ngan aku nie....aku dah ilang aku yg lama...yes..its time to buat come back..huuuhhuuuhu.....argghhhhh.....do i need a break!!!!!..

Saat entry nie ditulis..aku berada di Bangunan Tunku Syed Putra, Penang....abis jer miting ngan Kastam..gua pon jalan2 disepanjang heritage building....rasa mcm pelancong la plak....hilang sikit stress...selama aku dok di penang, jarang dan amat jarang kuberikan masa kepada diriku sendiri utk menikmati jalan2 di penang....

Bukan tak mahu..tapi malas...tapi hari nie rasa best jgk....dan sepanjanga aku stay di penang..mmg tak pernah keluar gi mana2...jadual aku hanya Kerja-balik umah-kerja-umah-kerja..blablablabla.....its never ending story....kekadang tu terasa bosan jgk buat rutin yg sama..do i need BOS?...emmmm..i think about it!!

Kenderaan kat luar masih banyak...bersimpang siur.....kelihatan kelibat beberapa org manusia telah mem'Blah'kan diri balik umah..awal betui diaorng abis kerja kan????...

uwarghhhh..ngantok la plak....pekena kopi 'o' best ni...ok chow....aku nak p carik kopi 'o'..nak join????

No comments: