Tuesday, April 7, 2009

Kenangan Part II

LAma jgk aku tak update blog..alasan standard sibok!!..biasaklah..lagipon mmg sibuk betul..tambah2 sememnjak dapat bos baru nie...entry kali nie just nak show gambar2 masa zaman jahiliah kat UM dulu...lawak jgk tgk gmbar aku..apapon seperti tagline blog aku.."Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"...sekarang seronok bila tgk gambar2 lama..kwn2 semua dah berjaya dlm hidup dan berkerluarga...alhamdullilah..bangga betul aku ngan korang semua walaupon behempas pulas nak tamatkan riwayat pengajian di UM dulu...hhehhehe



..gambar nie masa makan satey hj samuri di kajang ngan member2 rapat (housemate)..


...Nie gambar masa dinner kolej..mmg dressing tak ingat...
dari kiri ..Hafiz,jojet dgn fesyen ala metal konon,waidee (mat jiwang),aku & Zaidi (duduk)


.....cuba carik gmbar aku..tak sanggup aku nk tgk..hehhe


...masa game netball..aku jadik GA

MMg byk kenangan..tapi bagi aku..kawan yg paling rapat ngan aku adalah jojet...seronok kwn dgn mamat nie..lagipon kami mmg satu kepala..teringat kalau boring kami selalu pegi main game lawan kat Jaya Shopping di Seksyen 14,PJ...pastu makan goreng pisang..minum2..balik kolej pastu main bola...byk lagi kenangan lar..nnti smbng for the next entry

3 comments:

Nazura said...

Amboi badan time tu slim giler... Ermm opis punya team netball tak cukup org boleh tolong cukupkan kot.. Apapun.. I FOLLOWWWWW

JALILMM said...

yo apai....aku ni peminat setia blog hang..hehehe....bila2 turun kl mai la singgah rumah aku....lamma dah kita x buat reunion gng2 taman desa...jln klang lama...

http://jalilmm.blogspot.com

Unknown said...

setuju dgn cadangan abg jalil nie..hehehe...insyallah..tapi kalau nk jumpa semua mmg susahlar..apa kata kita bat utk yg duduk nothern area jer..aku,hanh,Waidee,jojet,dll...amacam ok tak?