Tuesday, September 2, 2008

Selamat Berpuasa


Pejam celik..pejam celik dah masuk bln posa..cepak kan masa berlalu.....Aku berharap posa thn nie addalah lebih baik daripada thn seblmnyer....tapi yg bestnyer...baju raye aku dah borong utk family aku...bukan aper malas nak buat last minit....semalam..first posa...aku g shunshine square kat bayan baru utk shopping baju raya utk anak2 aku...rasa lega semuanya dah settle...duit raya pon dah simpan siap2....My first time semayang terawikh di Masjid Negeri..rasa best sgt...harap2 thn nie terawikh aku cukup..tahun lepas tak cukup sbb sibuk pindah laa...wife sarat...dan mcm2 lagi lar...byk betul alasan aku.... Di kesempatan ini juga nk ucapkan selamat berposa kpd semua kekawan kat HQ, yg mana kenal aku...kepada mak Chak (akak nazura)......thn nie buat ler kuih raye yg sedap2 giler..bleh p serbu umah akak time raye nanti....thn lepas janji dgn akak nazura nak g umah dia..tup..tup..tak jadik pi la plak..thn nie insyallah kami sekeluarga sampai kat umah akak nanti.....Apapon time paling best adalah time berbuka.....tapi skrng lain ckit..sbb ada dua tentera (anak) yg masih kecik..di mana tahap ingin tahu yg sungguh tinggi di tambah dgn kadar energy anak2 aku yang bleh tahan..so berbuka pon agak kelam kabut..tapi best tetap best.....ok laaa...bln posa jarang ckit g site,..tu yg ada masa utk coret2 nie..ok jmpa utk next entry...

No comments: