Monday, September 8, 2008

My DaugHter BeSday

Hepi besday Dini..actually dini besday on 22 Jun 2008..tapi gambar ilang..tak jumper carik..so tup..tup..jumpa laplak..so walaupon dah terlepas tapi..kena upload jugak gmbr nie...Dah 2 thun genap usia anak sulung aku...Hepi besday Dini..moga jadik anak yg solehah dan ceria!!!!

Aksi 3 manusia bertopi sedang makan kek...
Si nawfal selalu kacau kek Dini..sampai Dini nak tiup lilin pon susah....
Ini dia rupe kek Dini..sedap kan!!???..bulan posa nie terkeluar asid dlm perut aku tgk kek yg sesedap ini..sabar..sabar..slruppp....
Kek tak potong lagik..tunggu turn posing ambik gambar..dasat betul la keluarga kitaorng..semunya nak enter frame.....sekarang turn aku plak.....nawfal dan dini dah wajib ada dlm gambar....
sessi membuka hadiah..aku hadiahkan dini laptop mainan..hehehe bunyi mcm klass jer kan!???..laptop plastik jer..yang bleh tekan A,B,C..1,2,3....pastu kluar bunyi binatang...hehehahahha...janji dini suker..harge bleh tahan jugak...takper anak punya pasal..wife aku hadiahkan Dooh...ala mcm tanah liat tuh!!!...kira ok la tu....si nawfal plak sibuk nak jugak...tumpang sekaki hadiah kakak dini....


1 comment:

Ri said...

haiyoh! mmg hepi belated lar sgt2 nyer besday!