Friday, September 5, 2008

Nur Dini Damia & Muhd Nawfal


Gambar kat atas nie..khas utk entry anak2 aku...dah besar dah..kejap plak rasa....harap anak2 abah jadi insan yang berjaya dunia & akhirat....abah & mama akan cuba yang paling terbaik demi masa depan kalian....aku & wife aku lately banyak baca buku pasal parenting..ye laarr..kan takder pengalaman..dan akan cuba jadi yang terbaik....bukan aper...zaman sekarang nie takut juga...sebab byk sgt anasir2 luar yg tak elok....yg terpampang dlm media massa byk yng cerita tak best lar...kekadang tu mak bapak dah bertungkus lumus membentk anak2 supaya jadik org yg berguna...tapi bila keluar dari rumah segala ajaran mak bapak di tinggalkan ataupon tidak dpt menangkis godaan luar..ishhhh!!!!..takut benor teman nak bayangkan....aku berdoa moga2 anak2 aku berjaya mengharunginyer.....
anak2 abah jgn risau..abah & mama akan jadi abah & mama yang paling best di dunia.....hahhahhahahha...amin!!!
Posted by Picasa

1 comment:

Ri said...

abang, your concern is understandable. however, if there's anyone who can bring up some decent human beings, it's you and su! :)

however, Allah has plans too. therefore, come what may, we do our best and then tawakkal! :)

ganbare yo, nii-san!