Thursday, November 20, 2014

Pindah Opis Baru.....


Assalamualaikum semua.....dah lama x update blog..bersarang jgk la...sbb lately sibuk dengan pindah opis baru dan mcm2 perkara lagi......sekarang opis kau bukan lagi di MidValley...skrg dah berpndah di Jln sultan salahuddin...alaaa..yg berdekatan dgn Bank Negara tuh....anyway..kerja kemas- mengemas dah selesai...dah mula kerja pon.....I like  opis baru ni...sbb perabot baru, karpet baru. telefon baru....kira kata semua baru laaaa....PC jer yang lama...huhuuu..

Waktu aku bertolak dari rumah pon lebih kurang sama jek..walaupon opis baru ni jauh berbanding ngan opis lama aku....But now...time for job hunting....bercadang nak TUKAR skop kerja yg lebih mencabar dan upmhhhhhh....aku dapatla beberapa interview....tapi bila dah dpt offer tu..mcm2 hal yg menghalang...cam tak bg aku kerja kt tempat lain jek....anyway..aku bersyukur bekerja dgn keadaan sekarang..cuma ..aku perlukan lebih and MORE to keep me innovative..tudia....perasan poyo!!!.....

Ok...sekian utk kali ni..Miss U Nur dini damia & Muhammad Nawfal,...

No comments: