Friday, November 21, 2008

Suatu di Hari Di Tasik Perdana KL

Entry kali kali nie aku upload gambar g KL bln lepas.....actually aku ader course..so sambil menyelam minum air..aku bawak sekali tentera2 aku join the club..bukan aper jadual aku selama tiga hari bg ceramah boring gak dok hotel sorang2...at least bleh aku & family melepaskan rindu kat KL nie...ingat nak jumpe kwn lama aka cheff Ri ..tukang masak terkenal di sek 2, Pj..tapi dia pi buat show kat langkawi ngan cheff ismail ( rebung restoran owner yg kat bangsar tu..)..so tak dapat ler jmpa dia..tapi takpa....

Sampai KL ahad ptg..truss check in di Cititel Hotel di MIdvalley...lepas tu kitaorng berehat jap..mandi2...then turun bawah shoping mall midvalley...kemudian gi makan satey kajang di hentian rehat awan Besar dilebuhraya mana ntah..aku pon tak ingat.....nak gi kajang jauh sangat..so kitaorng mkn kat sini ajer....lepas melepaskan rindu dendam satey kajang nie..truss balik tido...ZZZZZZZ


Hari Kedua..bagi ceramah sampai pkl 3 ptg jer...then balik hotel..rehat2..ptg aku bwk anak2 aku lepak di lake garden..dulu masa dok KL...tiap2 weekend mesti aku pi jongging kat sini....so bw anak2 main playground kat situ..sambil makan ais krim dgn roti..fuyoo..sedap giler.....

ambil peluang amik gambar..hehehhe


Permata hatiku.......
seronoknyer si nawfal main..............
Aksi kartun smurf......dh lama tak tgk citer kartun nie..mana nak carik skrg?
Posted by Picasa

No comments: