Friday, November 21, 2008

Dini & Nawfal


Gambar nie aku amik semalam..actually smlm wife aku nak tukar tema master bedroom....letak satu sofa dlm blk...angkut itu..angkut ini..pasang aircond....hampar karpet.....pasang decorative light..pasang frame gambar......adus letih nak mampos..selesai tugas aku...skrng wife aku punya tugas pak..hampar cadar....betulkan frma gmbar yg aku gantung..pasang langsir...sapu sampah ckit.. tak adilkan kerja berat semau org laki buat..org pompuan buat yg simple2 jer....

lepas siap semua..anak aku mmg teruja laa...nei di antara reaksi diaorng ttng perubahan blk kami....

bestnyer.....adik nak tido skrg bleh?..


tak jadik ler adik nk tido....nak tgk TV plak....


Tak nak la tgk TV..nak tido ngan akak & abah la pulak!!!...


Tak nak la tido ngan abah..nak tido ngan kakak bleh?..... byk songeh betul mamat sorang nie.....
Posted by Picasa

No comments: