Thursday, August 23, 2007

Still Searching...


Dah lama giler aku tak update blog nie..bukana aper cuma takder cerita sensasi..kalau citer pasal kerja sampai bila pon tak abis....Anyway..banyak juga peristiwa yang berlaku sepanjang julai & ogos 2007...ada sedih..ada berita gembira....dan yang paling menggembitrakan..familay aku akan bertambah lagie...insyaAlllah isteri aku akan bersalin pada 10/12/2007 di 'daerah ' ini. Berdasarkan scanning tempohari..anak lelaki..alhamduliilah..


Lupakan bab baby...tujuan aku ke daerah ini masih merangkak-rangkak mencari apa yang ku hajati..sekarang belum lagi terlaksana...dalam erti kata actually hanya beberapa sahaja yang tercapai..so i still searching..apa yg aku carik di 'daerah ' ini?..persoalan ini yang aku akan ungkapkan didalam blog My journey ini...


My journey ini lebih kurang menceritakan perjalanan aku mencarik sesuatu misteri....misteri apakah?....hanya akan terungkap mengkut peredaran masa...ok laa...cuma ini yg ada dlm kepala otak aku setakat nie..adios....

No comments: