Wednesday, August 29, 2007

HaPpy MeRdEkA DaY.....


Selamat Hari Merdeka yang ke 50th...tup..tup..dah 50th tahn malaysia merdeka...jadi apakan sumbangan kita kepada negara...pelik lar aku...rasa tahun nie aku patriotik la pulak compare tahun sebelumnyer...mungkin umur aku meningkat usia kot....So Merdeka nie rasa aku tak pergi mana-mana..just lepak kat umah jer...bukan aper..nak kuar jln kat sini jammed 24 jam..malas aku.....lama benar tak borak ngan kwn2 kat HQ..Wan Hamdan, Zie.Nasrim, Abg Din dan ramai lagi lar.....Azian pon dah nak tukar ke putrajaya..wan ko biler lagi?...bahaya ooo duduok sorang2 nie...mana la tahu kot2 hang 'kegersangan'....tapi Wan hang jgn risau..insyallah kalau ader rezeki mesti dapat...aku doakan kwn2 aku semua bahagia dan hapei mcm aku kat sini....Nasrim sejak dapat anak truss lama tak dgr berita..maybe sibok jaga baby boy kot..apa nama anak dia pon aku tak tau....anyway....entry kali nie just nak wish hepi besday malaysia jer..dan pesan kat kwn2..bekerjalah dgn penuh dedikasi,bertanggungjawab dan penuh intergriti..adoissss....

2 comments:

Anonymous said...

wei aku selalu comment...tapi bila na send jer tak dapat...sebab hang block...

Anonymous said...

kl free visit la ke blog aku...(shirtzone.blogspot.com)tak siap 100% lagi laaa...InsyaAllah dapat tukar...la ke tempat yang aku nak..kl ada rezki laaa...Rindu dekat family tak yah ckap laaaa especially anak laaa...feeling dia lain skit bak kata apai....nama blog aku ada sikit mcm blog hang..tiru blog idola apai nie...