Thursday, June 7, 2007

"Freeze"


Dalam pandangan aku, ada bebrapa item yg aku perlu customize....:


(a) Aku sering tertanya adakah budaya kerja di HQ harus aku teruskan di "sini"?

(b) Haruskan aku terlalu rigid?

(c) Atau aku perlu semua perkara di atas tetapi memerlukan membuat sedikit pelarasan budaya kerja?


Nie lah..perkara2 yg sering aku pikiaq (sebut dalam bahasa utara). Tapi aku rasa aku dah dapat jawapan dah..cuma aku perlu tanya sifu aku untuk menentusahkan bahawa my point of view@ cara aku adalah betul.


Dan bagi aku juga...time management dan alert setiap perkara adalah dua perkara penting yang perlu di aplikasikan 100% kalau nk keja kat state. Dan...bagi manusia2 nak kan pengalaman mmg bagus kalau berhijrah....


Aku stil ulang-alik daru umah mak aku sbb rumah sewa aku minggu depan baru start pindah...so hujung minggu nie adalah hujung minggu yang amat bz bagi aku...mana tak aku kena pi KL sbb nak settelkan pindah barang..pastu patah balik untuk dapatkan kunci umah sewa...then kemas umah....mmemang memnatkan!!!!..Tapi aku dah import bebrapa pemain simpanan utk bantu aku..hhehhe...termasuklah mak aku...

No comments: